Μήπως αναίρεσες τη θέση σου; Τη μια στιγμή ήσουν στο όλα, στο απόλυτο και περιεκτικό περιεχόμενο μιας συμβουλής, και την άλλη στις πιθανότητες και σε ό,τι έχεις συνηθίσει. Αλλά ύστερα επαναφέρεις το απόλυτο. Ένα ρομαντικό απόλυτο μάλιστα. Φυσικά και πάνε χαμένα τα λόγια, αντιλέγω. Και φυσικά ο άνθρωπος δεν βασίζεται στην πίστη. Στην αυταπάτη βασίζεται. Τη φλυαρία μάλιστα, να την μετανιώσω. Το ψαλίδισμα και τη χειροτεχνία, δεν νομίζω.
Να τα λες όλα. Ο,τι και να πεις θα το μετανιώσεις, τουλάχιστον μην κάνεις εκπτώσεις στα λόγια σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια σημείωση για μια σκέψη είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί είναι απόλυτο ότι θα τα μετανιώσω;
Και γιατί να φλυαρώ, όπου μπορώ να ψαλιδίσω;
Όπως το βλέπει ο καθένας. Δεν είναι απολυτο, είναι πιθανό κ πιο συνηθισμένο. Αν καταφέρνεις και έχεις ισορροπία τότε είσαι από τους τυχερούς.
ΔιαγραφήΑλλά με το ψαλίδισμα δν συμφωνώ. Τα λόγια αν τα πιστεύεις ποτέ δν πάνε χαμένα. Όσα και να πεις.
Μήπως αναίρεσες τη θέση σου; Τη μια στιγμή ήσουν στο όλα, στο απόλυτο και περιεκτικό περιεχόμενο μιας συμβουλής, και την άλλη στις πιθανότητες και σε ό,τι έχεις συνηθίσει. Αλλά ύστερα επαναφέρεις το απόλυτο. Ένα ρομαντικό απόλυτο μάλιστα.
ΔιαγραφήΦυσικά και πάνε χαμένα τα λόγια, αντιλέγω.
Και φυσικά ο άνθρωπος δεν βασίζεται στην πίστη. Στην αυταπάτη βασίζεται.
Τη φλυαρία μάλιστα, να την μετανιώσω. Το ψαλίδισμα και τη χειροτεχνία, δεν νομίζω.