Ιανουαρίου 18, 2016

but we must say, what's less regrettable. (?)

4 σχόλια:

  1. Να τα λες όλα. Ο,τι και να πεις θα το μετανιώσεις, τουλάχιστον μην κάνεις εκπτώσεις στα λόγια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια σημείωση για μια σκέψη είναι.
    Γιατί είναι απόλυτο ότι θα τα μετανιώσω;
    Και γιατί να φλυαρώ, όπου μπορώ να ψαλιδίσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το βλέπει ο καθένας. Δεν είναι απολυτο, είναι πιθανό κ πιο συνηθισμένο. Αν καταφέρνεις και έχεις ισορροπία τότε είσαι από τους τυχερούς.

      Αλλά με το ψαλίδισμα δν συμφωνώ. Τα λόγια αν τα πιστεύεις ποτέ δν πάνε χαμένα. Όσα και να πεις.

      Διαγραφή
    2. Μήπως αναίρεσες τη θέση σου; Τη μια στιγμή ήσουν στο όλα, στο απόλυτο και περιεκτικό περιεχόμενο μιας συμβουλής, και την άλλη στις πιθανότητες και σε ό,τι έχεις συνηθίσει. Αλλά ύστερα επαναφέρεις το απόλυτο. Ένα ρομαντικό απόλυτο μάλιστα.
      Φυσικά και πάνε χαμένα τα λόγια, αντιλέγω.
      Και φυσικά ο άνθρωπος δεν βασίζεται στην πίστη. Στην αυταπάτη βασίζεται.
      Τη φλυαρία μάλιστα, να την μετανιώσω. Το ψαλίδισμα και τη χειροτεχνία, δεν νομίζω.

      Διαγραφή

Ειλικρίνεια.